ח"כ יוגב לאתר 'קול חי': "חוק הגיוס נכשל, צריך לשנות אותו"

ארי וידר No Comments on ח"כ יוגב לאתר 'קול חי': "חוק הגיוס נכשל, צריך לשנות אותו"
20:19
30.04.24
מוטי הלפרין No Comments on נתניהו במתקפה חריפה על היועמ"שית: "מפקירה את הזירה"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (שני) בשעות הצהריים צפויה להתקיים פגישת משא ומתן נוספת בין נציגי הבית היהודי לליכוד שבה ינסו הצדדים להגיע להסכמות. לדברי חבר הכנסת מוטי יוגב לאתר 'קול חי' "ישנה התקדמות במשא ומתן ואנו מקווים שהדברים יבשילו".

ח"כ יוגב הוסיף לאתר 'קול חי' כי "ההתקדמות הינה בנושאי העקרונות החברתיים והחינוכיים. ההתיישבות ומניעת משפטיזציה. בכל הקשור לחלוקת תיקים אנחנו עדיין לא נמצאים שם".

על ההתקדמות במשא ומתן הוא אומר "אני לא יכול להגיד שהאופציה של ממשלת אחדות ירדה מהפרק, והכול עוד יכול לקרות, אבל אני חושב שיש סיכוי טוב להקמת ממשלה טובה".

מוטי יוגב מודה כי מפלגתו דרשה זכות וטו בנושאי דת ומדינה "אנחנו דורשים שהסטטוס קוו יישמר לאור הלקחים מהחקיקה האנטי דתית שהייתה, ואני שמח שככל הנראה יש עתיד תשב באופוזיציה".

למה זכות וטו? אתם לא סומכים על החרדים?, "אני שמח שלא נהיה שומרי הסף היחידים אבל אנחנו לא סומכים על אחרים וצריכים לקחת אחריות".

בנוגע לחוק הגיוס אומר יוגב ל'קול חי' "דעתי האישית שחוק הגיוס חייב לעבור שינוי ותיקון, ואנחנו באופן אישי לא מתעסקים בזה. אני יודע חד משמעית שהייתה ירידה בגיוס חרדים מאז שעבר חוק הגיוס. היה מאמץ לייצר גדוד גבעתי נוסף והוא נכשל. החוק פגע בגיוס ויצר שנאת חינם".

על חוסר ההסכמות בין מפלגתו למפלגות החרדיות בנוגע לחוק הגיוס אומר מוטי יוגב "נצטרך להגיע להסכמות. ישנה ועדה בראשותם של הרבנים הרב חיים דרוקמן, הרב צפניה דרורי והרב יצחק פרץ, ואני מקווה שיבינו ששלמות העם עומדת מעל ניואנסים שונים. גם בציבור שלנו יש מחלוקות בנוגע לחוק, אבל נצטרך לדבר אלו עם אלו ולהגיע להסכמות".



0 תגובות